Mitt öde har talat

Haha ibland är jag uppe i det blå och talar. Och jag vet om det. Min kommentar till Sanna igår var
"Det känns som en så härlig dag idag, jag vill flyga" - och jag menade det faktiskt. Det kändes som en så bra dag, och jag var så glad. Det kändes som om att solen sken ute och jag blev jätteförvånad när Sanna sedan sa att det var mulet. För det var grått som bara den ute. Jag fattade ingenting!!!

Idag har mitt öde talat till mig. Det är sant, iaf har det försökt att säga några smarta grejer till mig. Jag har lärt mig, det har jag. Det har gett mig råd om att undvika att göra vissa saker, sedan om jag lyder råden eller inte är ju en annan sak. Men ödet har gjort sin del, och varnat mig iaf. Haha!
Jag är vimsig, men jag går inte på något! Jag har bara drucke apelsinjuice och kaffe idag, så jag är som vanligt liksom. Gud det låter som om att jag skulle dricka vanligtvis liksom, men det gör jag inte heller. Jag gör ingenting, jag är så oskyldig. Lilla jag...

Visste ni frästen att ordet "arslet" inte finns med i mobilens T9 ordlista? Det blir äpplet om man ska skriva det.
Så ska man skriva kyss mig i arslet så blir det "Kyss mig i äpplet", det låter lite äckligt!

Nu ska jag snart till JosseposseEnneby




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback