I rock!

De senaste timmarna har jag varit otroligt glad! Jag vet inte varför. Men det kanske kan ha att göra med att jag var och tränade igår. Sprang som fan, och skönt var det så jag ville dö typ! Sedan att jag dansade idag. Eller så är jag hög på livet, som jag brukar vara. Som jag har varit hela veckan lång. Ja, jag har faktiskt haft en bra vecka. Trött som fan har jag varit hela tiden, men vad gör det? Kanske är det de som har gjort veckan så bra? Det eller att det blev en sådan extremt bra kväll hemma hos Holly i tisdags. Så jag har levt på det hela veckan...
Jaja, imorrn är det fredag, och jag har sovmorgon! VÄLBEHÖVLIGT! Ska sova till halv elva har jag bestämt. Eller iaf tio... Så jag hinner käka något innan jag måste ta mig till bussen. Sedan har jag och Sanna bestämt att vi ska komma för sent tillsammans till Svenskan. Eller, jag bestämde det! Sanna får bara vara min medbrottsling. Det är egentligen inte klokt. Jag, Josefine som aldrig kommer för sent egentligen. Jag kommer oftast numera förset 3 dagar av 5 i skolan. Jävla skit tider de lägger. Haha... 10 minuter senare hade gjort så otroligt mycket. Då hade jag inte kommit 10 min för sent... Hm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback