Heliga Birgitta - Afrikans dans

Oj oj oj, vilken annorlunda dag det har varit idag på något sätt. Jag och Madde sov hela vägen till Karlstad, vilket jag inte är säker på om det har hänt någon gång tidigare faktiskt. Vi brukar prata liksom, men not today! Är fortfarande helt slut och har haft en sprängande huvudvärk hela idagen lång. Dock började vi med Grafisk imorse, gick igenom och kikade på muggarna vi har gjort och designat. Sedan fick vi ett uppdrag att illustrera olika saker liksom. Jag ska vara med i en tävling tror jag. En där man ska illustrera en bok, och kan vinna 20.000kr! Fett kul vore det iaf... haha
Efter det blev det engelska (Frästen fungerade inte toaletterna på lunchen! HAHA), som gick ganska snabbt faktiskt. Jag och Sanna satt mest och sökte på internet.
Sedan var det dags för svenskan, som vi har varit nervösa för hela veckan. Haha. Ingen av mig och Sanna gillar att hålla föredrag, men idag var det våran tur liksom. Vi skulle ha ett om Heliga Birgitta. Det gick ganska smärtfritt faktiskt, haha! Vi gjorde det bra, tycker jag iaf. Haha...Sen att någon i våran klass tror att Sanna heter Sandra är lite skrämande faktiskt. Vi har gått i samma klass i ett och ett halvt år, och personen kan inte Sannas namn!!!
Efter detta var det dags för idrott då Ida skulle ha en egen lektion. Det  blev afrikansk dans då. HAHA, fett kul! Och jag insåg att jag verkligen inte har någon tacktkänsla alls!  Men som sagt - KUL!

Nu har jag kommit hem och har ätit och sådana grejer! Ska väl göra mig i ordning lite och så nu, så får vi se om det kanske blir lite Veronica Mars sen? Vi har halkat efter den här veckan. Vi tittade i måndags, och lite igår... Men annars har vi inte sett alls mycket i den här familjen den här veckan. Det som är så mysigt med våra familje stunder så mamma sitter och klagar:
- Jaha, och vad ska jag säga imorrn när jag kommer till jobbet och inet har gjort de jag ska då...
- Var ärlig, säg att du har suttit med din familj och åte apelsin och tittat på Veronica Mars...
Sedan har vi jag som sitter och skrattat åt allt och säger:
- Evelina, tyckte inte du det var kul?
- He he jo...
- Men skratta då!
Sedan kommer mamma där igen:
- Är de där två ihop eller?
Pappa sitter mest och gäspar med en dator i knät!


 Fick hem en påse godis från Gratisgodis idag med! NICE
http://www.gratisgodis.se/?r=205150
BLI MEDLEM VET JAG!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Fin blogg :)

Postat av: ida!

haha xD jodåå du var svin duktig ! :D

2009-01-19 @ 22:49:05
URL: http://spegelvarelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback