2009 - inlägg 1

Ja gott nytt år då antar jag!

Åkte som sagt till Karlstad igår, och det blev en lite annorlunda kväll mot vad jag hade trott faktiskt. För det första så missade jag och Sanna bussjäveln ut till Råtorp när vi skulle till Sofie och det var 27 minuter till nästa. Så vi fick gå, i nästan 9 minus grader så gick vi på som fan. Och det tog oss 40 minuter att gå dit. När vi var precis utanför kom bussen! Den hade kommit ikapp oss! Sofie och Linnéa hade varit jätteduktiga och lagat mat och dukat fint i Sofies lägenhet.
        Vi käkade tillsammans, åt efterätt (päron i ugn med After eight och glass), sedan kom några kompisar till Sofie, från åmål. Haha, ganska snabbt så åkte vi in till stan. Och jag och Sofie stalldes inför ett väldigt svårt val. Det var helt omöjligt att välja, eller rättare sagt - det gick inte och välja! Så det blev lite fel där... och Linnéa åkte iväg! ENORMT JÄTTE TRÅKIGT! Linnéa, jag saknade dig! 
        Det blev iaf så att vi åkte iväg till Färjestad där vi hamnade på någon fest. Helt okej, fast att de inte hade något badkar som jag och Sofie så gärna ville ha. Missade bussen hem så det blev dyrt som fan, och nu är jag snart pank! Såg nästan inga raketer heller för den delen.

Kvällen slutade med att någon sa att jag var lik Veronica Maggio. Jag har inte bestämt mig för om det är bra eller dåligt än... Na na na na du skulle dumpa mig!


 Fint hade de gjort det! :)


För att Linnéa saknas på bilden!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback