Virus

jag upptäckte igårkväll att jag hade ett virus på min datorn, bara sådär! Och dessutom stod det "viruset kan inte tas bort just nu", så jag liksom bara, okej jag väntar till imorrn då.
Jag hade glömt bort detta virus idag och när jag kom hem förut så skulle jag lägga mig i sängen och bara slöa framför en film, grattis till mig! Jag höll på i över en halvtimme innan viruset var borta, och då hade jag tappat lusten till att se film. Jag som skulle se en med Kristen Bell, bara för att jag saknar Veronica Mars. Så jag hamnade framför msn istället.
(ja för mitt liv stoppade jag ner i en tom tablettask)

Frästen gjorde jag en väldigt oväntad och, ganska omedveten grej förut när vi skulle gå ner till en dator på media. Linnéa pratade med en kompis och sa liksom:
- Vi ska gå ner till media vi
Och så kommer jag där:
- För att vi är liiiite bättre än alla andra!
Varför sa jag så ens? Vem tror jag att jag är!


 

Hasselnöt säger:

AAAAAAAAAAAAHAHAHA DU ÄR STÖRD

 Hon kan vara störd!!! :D


Kommentarer
Postat av: HDR-fotografen

Jag tror inte jag givit dig en länk innan, så du får den här:



http://fotografhelsingborg.blogg.se/2009/january/hur-du-tar-bort-msn-viruset.html



Varsågod och fixa din dator nu.

2009-02-03 @ 08:52:33
URL: http://stilbild.nu/galleri.htm
Postat av: Lenny 24/7

I love it

2009-02-03 @ 12:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback