Ta igen allt missat

Usch jag var så trött igår kväll att jag inte tänkte klart. När klockan var bortåt ett så började jag med körkortsteori. Har övat lite på att göra prov på datorn osv. Jag har snart tagit mig igenom alla vägmärken och faktiskt har jag bara behövt göra om ett enda test hittills. Så jag känner mig nästan lite nöjd. Jag la mig ner två sekunder på kudden och somnade bums utan att ens stänga av datorn.
        Jag vaknade ganska tidigt idag, utav mig själv! Det är det bästa när man gör det. Så jag tänkte passa på att förbättra min karma idag. Evelina bjöd mig på frukost här i veckan, så jag kilade ner och blanade i ordning en banan och kiwi smoothie åt oss. Kändes såhär lagomt nyttigt faktiskt! Haha... Så nu ska jag bara chilla ett tag, sedan ska jag faktiskt städa hela rummet! Ja, jag tror tillochmed att jag ska damma lite. Eller ehm... vi får se! Eller karman var det ju, jag dammar - För mamma! Undra vad jag ska göra för pappa?

Om ni undrar så fjäskar jag inte! Haha, det är absolut inget jag vill ha. Varför skulle det vara det?
P!nk biljetterna släpps idag...500kr typ!
Jo, damma ska jag nog göra ja...

Kommentarer
Postat av: Erica

jag vill på pink:O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback