Stockholm

Ja Lisa kom och höll mig sällskap lite ikväll. Vi gick först och köpte glass sedan hamnade vi framför filmen Bolt! FETT BRA FILM! Det var länge sedan jag satte mig en kväll för att titta på en animerad barnfilm. Men den var roooolig. Haha...

Ja, imorrn åker vi iväg till Stockholm då, min söta familj och jag! Haha. Saru? JAG SKA TILL STOCKHOLM IMORRN! Wolli Bolli, hihihihihi!

JAG ÅKER TILL STOCKHOLM IMORRN!!!!

och jag behöver packa lite, fast jag räknar ju med att shoppa massor iofs...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Oooh, lyckost! :)

Postat av: Lenny 24/7

AAAAHAHA BOLT. det bästa är ju katten:

By the way, huge fan. Love it, love you!

WOLLI BOLLI JOSSI! WOLLI BOLLI

Titta jag leker med lasern! MEN VAD GÖR JAG?!

Fy fan vad bra

2009-02-27 @ 08:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback