Rökning

Alltså jag kom på för någon timme sedan att jag har ett jävla skolarbete att göra. Vi håller på ett grupparbete, men ändå enskilt på något konstigt sätt. Men iaf så är vi fem i våran grupp, och ska skriva om rökning. Vill man ha MVG ska man skriva tre sidor. Vilket betyder att vi i våran grupp ska skriva 15 sidor om rökning, om alla vill ha MVG. Men det tror jag nog att alla sattsar på eller? Hm, men jag menar, efter detta kan vi ju släppa en bok om rökning liksom. FEMTON SIDOR! Jag dör. Här gäller det inte bara att få med det  viktigaste, utan ALLT, annars får vi aldrig 15 sidor liksom. Gud!
Jag skriver just nu om lite lagar, och om hur man slutar röka! Olika metoder... men jag fastnade på en sida om hypnos så jag kommer inte frammåt direkt...

Jag håller på i 20 min till, sedan ska jag sova, eller vänta på ett telefonsamtal som jag hoppas att jag får! Okej, jag är ganska säker på att det samtalet inte kommer förrns nästa helg eller något.
Är det inte konstigt, det är när man vet att man inte kommer få samtal som man hoppas som mest? Det är då man har mest att säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback