Pyjamas på fredagar?

Från och med nu tycker jag att fredag den 13:e ska vara en pyjamas dag! Verkligen, det borde vara det. Hahahaha!
Jag satt där så fridfullt på bussen och liksom satt och tittade ut i solskenet och tänkte att det var en sådan underbar dag. För det var det. Sen liksom så bara kände jag hur skönt jag satt i sätet och hur slapp jag kände mig. Då upptäckte jag att jag hade glömt att byta om från pyjamas till kläder!!!! Jag fick nästan panik och tänkte "Vad ska jag göra?... VAD ska jag göra?", så i ren panik skickade jag ett sms till nästan halva min kontaktlista i mobilen och berättade. Alla skrattade. Vad konstig, jag hade med skrattat om någon annan skrev så till mig.
Jag säger som Lisa "Det låter lite som en mardröm man hade när man var liten".
Katrin sa något i stil med "Du måste ju ta kort, tänk på att det kan vara en once in a life time du gör nu
Linnéa sa att hon Älskar mig!
Jag satt där i bussen med min svarta Hello Kitty pyjamas och skämdes lite... okej, jag skämdes mycket. Fast jag måste erkänna att det var ändå ganska  gött att gå omkring i pyjamas hela dagen.

Ni testa!
 

 Där sitter jag i skolan i min Hello Kitty pyjamas!

Kommentarer
Postat av: Lenny 24/7

aaaaaaahaha jag älskar dig

2009-02-13 @ 22:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback