Mojje

Igår när jag kom till skolan sa jag till Madde:
- Vi måste tävla om Mojje biljetter i Säffletidningen.
Malin tyckte att det var så mycket töntigt man kunde få in i en mening! Haha. Men jag vill faktiskt tävla om biljetter till när Mojje ska till Säffle.
- Är inte du för stor för det? Säger en av mammas kompisar
- Vadå är det åldersgräns eller? svarar jag på det.

Fast inatt drömde jag om Mojje, det kanske är lite att gå över gränsen. Jag drömde att "Var ligger landet där man böjer bananerna" jämt spelades på radion och jag var värsta cool som gick runt och sjöng på den låten. Ingen annan kunde den och jag bara "Vadå kan ni inte den eller?", fett cool var jag... Och en dröm var det som sagt! eh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback