Min drömkille

När jag och Sanna skulle ta bilen till stan förut (är tvungen att säga att vi tog bilen för vi låter så stora då), så var det några småbarn ute och lekte i snöhögarna utanför husen. En jättegullig kille ropar då över till oss:
- Vilken klass går ni i?
Vi svarar att vi går andra året på gymnasiet, och han tystnar och sitter och funderar ett tag sedan säger han:
- har ni fått mvg någon gång?
- Ja...
- Hur många gånger då?
VÄRLDENS SÖTASTE KILLE ALLTSÅ! Synd att han inte var typ 13 år äldre och 50cm längre. Jag hade gift mig med en gång. Smart grabb ändå, han har förstått det där med att leta tjejer med bra betyg. Haha det ska bli min nya fråga när jag ska leta killar "Har du fått mvg någon gång? och hur många gånger då?" från och med nu är det, det enda som räknas - MVG:n

Varför tittar alla på Beck utom jag?
Har alla inte redan sett alla avsnitt?


köpte frästen världens sötaste muffinsgodis på
Lagerhaus i fredags! Haha. Den ser godare ut än vad den är!



Kommentarer
Postat av: Lenny 24/7

Den var alltså inte så god? Ögat lurar du vet

2009-02-23 @ 11:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback