Min dator och jag!

Ni antar inte hur super osams jag och min dator är just för tillfället... Jag hatar den så mycket att jag skulle kunna slänga den i golvet. Okej, kanske inte. Men jag känner för att gråta! Den är så seg att jag måste skriva riktigt, riktigt sakta för att den ens ska hänga med. Skriver jag för snabbt så hänger den sig. Eller alltså inte hänger dig, utan hackar upp sig! Datafanskap!
        Msn hatar jag också! Fast det är iofs ingen nyhet. Det krånglar för de flesta. Och så skriver man något till någon, som loggas ut, och aldrig får det man skriver så man väntar och väntar och tänker "din otrevliga jävel, svara då!", eller så loggas man själv ut och får inte det någon annan skickar, och då tänker man fortfarande "din otrevliga jävel, svara då!"...

Seriöst!
GE MIG EN NY DATOR!

Kommentarer
Postat av: evelina

det där med msn, det händer för mig också hela tiden. Och det är nog internets fel ska du se. Sluta ladda ner så kanske det funkar ; )

2009-02-26 @ 09:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback