Melodifestivalen

Herrejösses vad dåligt Melodifestivalen är! Jag säger som Madde - Alcasar och Clamp är alltid med, kul om någon annan kunde få chansen. Och då menar jag inte Ugglas!
Jävla skit att hon gick vidare till andra chansen OCH den där andra nya grejen. Jag menar, hon gick upp på scenen i nattlinne och gummistövlar (För det såg det ut att vara), och sjöng "snälla, snälla"! Det är lite Dileva över henne tycker jag allt...
Jaja, första deltävlingen avklarad! Nu är det bara ehm 3 kvar? Eller hur många är det? Skitsamma, tidsfördriv på lördagar är det i vart fall. Jag och Lisa tittade idag, och jag har ett klipp där jag och Lisa tittade på det ett annat år också. Haha, så jävla dumma är vi, vi äter, och vi pratar jävligt möe värmländska! Det är liksom så att man vill slå oss riktigt hårt med något...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback