Mammas kläder

Jag var uppe på vinden förut och tittade på kläder som mamma har sparat. JÄTTEROLIGT! haha, jag hittade en svart klänning som var snörad fram - inte bak utan fram! En ganska tajt klänning var det också. Haha, herregud när gick min mamma i en den?! Kanske var så min far föll för henne, vem vet liksom. Hittade massa söta klänningar som jag aldrig i livet skulle kunna sätta på mig, men ändå var de söta på något sätt. Dock hittade jag två tröjor som jag sparade, en vit och en gammelrosa! Dessutom hittade jag en svart skitsnygg väska! Jag blev helt kär i den, och den passar perfekt till våren, tror jag! haha... inte så noga, snygg var den iallafall.  


 Ganska snyggt ? ;)

Kommentarer
Postat av: Lenny 24/7

Jättesnygg ju! :D

2009-02-24 @ 18:25:49
Postat av: malin!

Väldigt snyggt/snygg! :)

2009-02-25 @ 11:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback