Klantfia

Ja, jag åkte som sagt till Karlstad för att gå på Petter igår! Hamnade först hos Sanna där vi åt lasange och förfestade lite smått. Vi tittade på melodifestivalen också, och hade allmänt trevligt. Sedan tog vi bussen in till stan och gick till arena dåva. Haha. Fett! Petter var nästan snygg i verkligheten alltså... sen vet jag inte om jag gillar hans musikstil något vidare men vadå, det var fullt av folk iaf. Roligt var det, men vi valde att ta sista bussen hem redan vid halv två så det blev billigt och bra.
        När vi var på väg hem till Sanna efter att vi hade gått av bussen så var det väldigt halkigt, och jag ville som vanligt glida med mina halkiga skor - vilket oftast brukar vara väldigt roligt, och det brukar gå väldigt bra! Fast det gjorde det inte igår, jag tappade kontrollen mitt i gliden och båda fötterna gled iväg och jag ramlade på rumpan! Haha, gud det var det roligaste jag har varit med om. Jag skrattade så mycket så jag visste inte riktigt var jag skulle ta vägen. Dessutom gick det förbi en kille precis då och jag såg nog att han gick och log för sig själv. Haha, fast det hade jag med gjort om jag såg mig. Det var först efteråt det började göra ont, i handen och i höften, och i nacken! HAHA, gud jag dör! Dessutom var det någon som klackade mig på foten på arena så det känns som om att något har gått av i foten. Haha, jättejobbigt är det. och jag känner mig som världens klantigaste tjej


Haha, fulaste bilden ever typ, men ändå :)
It´s me and Sanni

Kommentarer
Postat av: Lenny 24/7

Bra, du gjorde en a la Linnea, dock gjorde jag min utanför skola. Helt nykter

2009-02-23 @ 11:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback