Kenny Begins

Haha, jag var av någon anledning inne på http://www.kennybegins.com/ förut och kikade (har inget att göra med att jag är Kennys största fans). Ja, det jag skulle göra var att kolla Kenny Stafighter utställningen som är i Stockholm, typ när den är och så vidare. Haha... Jag vill se den! Men iaf av en händelse så såg jag att man kunde ladda ner ljudklipp från Kenny då. Det var korta ljudklipp som då är menade som ljud till mobilen. HAHA, jag ärligt talat dör! Att ha "Wolli Bolli" som sms signal är något alla borde testa. Man blir helt varm i hjärtat när man får ett sms och man hör rösten säga bara "Wolli Bolli", sedan kunde man även ladda ner "ischlo pischlo", och "hihihihi". Alltså man blir så glad! Haha. Jag vill se Kenny Starfighter filmen nu med en gång...

Finns för övrigt en ny trailer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback