Jag är passivt rökt

Haha jag sitter och skriver om rökning. Lite statistik och grejer, och visste ni att Sverige har flest kvinnor i världen som röker? Dessutom har vi de yngsta rökarna... Okej, det är ganska lätt att förstå tycker jag! Jag ser småungar som röker överallt (vad kaxig jag låter), men det läskigaste av allt är ändå tycker jag att det är ca 500 personer varje år som dör genom passiv rökning! ! ! Det om något är väl ändå inte rätt? Jag känner mig passivt rökt! Jag tror att jag har massor av gifter i mina lungor. De är nog lite gråaktiga skulle jag tro. Jag har haft  och har många kompisar som röker, jag har en mamma som röker, på fester andas jag in hur mycket rök som helst, och jag HATAR det! Det är verkligen det värsta jag vet. Jag själv har liksom aldrig rökt själv, men jag kan dö av att andra röker. Helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback