Humor

Vet ni vad? Ibland undrar jag verkligen vad jag har för humor! Jag kan tycka att minsta lilla grej är skitrolig. Jag kan asgarva åt det flera gånger.
Idag när vi hade filmgrejen i skolan så började jag och Sanna sms:a till varandra. Kul grej liksom, det började (som så många andra gånger) med att jag skrev "Kuk skulle du ha"! Vi fortsatte att skriva massa grejer till varandra, inte givande alls liksom. Sedan började vi skriva förkortningar; bff (Best friends forever), bffaod (best friends forever and one day) osv, osv. Vi visste liksom knappt själva vad förkortningarna betydde. Så det vi gjorde var att skriva ihop någon förkortning, skicka till den andre, vilket resulterade i ett hysteriskt fnitter, för att man sedan skulle fråga "Vad betyder det?"
Efter några sådana sms så började vi komma på massa meningar på ordet SUG, det vi skulle göra var att skriva ett ord på S ett ord på U och ett ord på G. Det var ganska roligt, man satt och skrattade åt sig själv när man kom på fiffiga meningar, sedan hoppades man på att den andra skulle tycka att det var lika rolig.

JA, sms kan roa!

Kommentarer
Postat av: sanna

ja de var underhållnig de, enligt oss iaf :D

2009-02-17 @ 22:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback