Handelskammaren ja!

Blev en ganska kort dag i skolan idag. Skönt. Dock kom jag hem ganska nyss eftersom vi med vårat Uf-företag skulle stå på öppet hus på Handelskammaren i Karlstad. Ganska roligt var det tycker jag allt. Jag och Linnéa plockade åt oss allt som kom i vår väg, tabelttaskar, godis, korv, pennor, en påse osv. Jag har ett helt lager liggandes på gölve framför mig nu! Vi stod iaf på Handelskammaren mellan tre och sex, sedan åkte jag med Jocke & Bobe till Mcdonalds och käkade, och sedan hem.

Fett trött är jag nu, det känns som torsdag, därför ska jag gråta eftersom det bara är måndag!


Kommentarer
Postat av: Lenny 24/7

så jävla coola

2009-02-02 @ 21:06:40
Postat av: s

sitter hon i rullstol stackarn?

2009-02-05 @ 10:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback