Det snöar

Det snöar ute...
- Tråkigt, säger Evelina!
- Kul, säger jag!
Det är faktiskt kul. Det är ju fortfarande vinter, och eftersom det är så jävla grått ute hela tiden så gillar jag bättre när det är snö - då blir det iallafall lite ljusare!
Dock är det lite lurigt nu eftersom det är isigt på backen, och det täcks av snö. Jag kommer halka, det gör jag alltid. ALLTID. Fast det är det många som gör. Vi såg en ramla igår på skolan, det var för jävla roligt. Han liksom nästan voltade över en snöhög och ramlade. Hans kompis vek sig av skratt, och det gjorde nästan jag med. Det är inte ofta jag får se någon annan ramla, det brukar som sagt alltid vara jag!


Kommentarer
Postat av: Lenny 24/7

AAAAAAAAHAHAHA han var så jävla rolig!

2009-02-04 @ 22:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback