Bläh

Jag kunde inte sova igår kväll/natt! Jag låg och tänkte, och tänkte, och tänkte - så jag somnade inte förrns vid halv fem. Så kan det gå. Idag känns mitt huvud tyngre än vad det gjort under hela veckan, det värker i magen, och jag mår så illa så jag vet inte var jag ska ta vägen. Det svider runt ögat också, och är lite svullet - undra vad fan det är för något? Skönt att det är söndag, så att jag inte skulle till skolan imorse. Bajs hade det varit! Jag har massor av godis på rummet, rester sen igår! Så jag tror jag ska ligga i sängen hela dagen och vräka i mig godis och tycka allmänt synd om mig själv.
Jag vill fortfarande gå på bio, jag vill se i taket lyser stjärnorna.

En vecka kvar i skolan! 
Måndag: Filmdag?
Tisdag: Vanligt
Onsdag: Slappt, har inget att göra
Torsdag: Leeeedig - ska vara hårmodell!!!
Fredag: Vanligt antar jag! 

Okej, jag gillar väl den här veckan som kommer ändå! Haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback