Alla <3 dag

Jahaja, då var det alla hjärtans dag idag då. Vilken dag...Ingen snygg, charmig kille har stått utanför min dörr hittills, inte en beundrare har jag, inte ens en hemlig! Men det känns som om hela min familj är smittade. Evelina springer runt och sjunger kärlekssånger, mamma och pappa ska ha alla hjärtansdag middag. Jag och Lisa tänkte göra något speciellt av dagen, men det verkar inte bli något speciellt direkt. Jag ville ut och grilla korv nu på dagen, men lisa hade minsann lax och bakpotatis hemma som hon skulle äta, jag får pankakor!

Jaja, får se om min prins kommer under dagen!

Paket har jag iaf fått i alla fall; Fett glad över det jag fått! Känner mig snudd på bortskämd!



Detta fick jag av min syster!
VI ÄLSKAR LAGERHAUS!


Detta fick jag av mina älskade föräldrar!

<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag tycker du borde göra det lite oftare:D

2009-02-14 @ 19:06:26
Postat av: Lenny 24/7

Har du gjort sönder stekpannan? :O

2009-02-14 @ 21:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback