24/7

ORKA LÄSA! DET ÄR VÄRT VARENDA LITEN BOKSTAV....

Hasselnöt säger:
jossi
Hasselnöt säger: kan jag få fråga en sak?
Josefine säger: Såklart du kan få fråga ? :)

Hasselnöt säger: okej, vad fan är det med den 24/7
Hasselnöt säger: alla skriver om det
Hasselnöt säger: jag fattar noll
Josefine säger: hahaha:P Tack jag är inte den enda som inte fattade det! (Y)

Josefine säger: Men det betyder typ "24 timmar om dygnet"

Hasselnöt säger: men va? och liksom?

Josefine säger: typ: Åh alltså hon är så störande, hon ringer mig 24/7

Josefine säger: 24/7 - Hela tiden

Hasselnöt säger: men va fan

Hasselnöt säger: det var det sämsta uttrycket någonsin

Hasselnöt säger: det var ju inte ens rätt.. liksom ett dygn är ju inte 7. okej att 24 är ett dygn men vad har de 7 veckodagarna med det att göra.

Hasselnöt säger: INGET ALLS

Josefine säger: hahaha ;)

Hasselnöt säger: har jag inte rätt?

Josefine säger: men 7 är nog bara för att man ska fatta att det är dygn :P haha

Hasselnöt säger: men nej, om det skulle vara rätt skulle det stå 24/1

Hasselnöt säger: 24=1 dygn

Hasselnöt säger: fan korkade människor

Hasselnöt säger: eller bara 24/24 eller 1/1 = hela tiden!!!!!!

Hasselnöt säger: gud vad jobbigt det har varit! jag har trott att det är något som händer den 24 juli! för det är ju ganska logiskt. Men det enda jag hittade var en magnus uggla konsert

Josefine säger: hahahahahahahahhahahahahahhahaha! Det där var kul

Hasselnöt säger: nej! jättejobbigt! nu har jag tänkt hela veckan bara: är det verkligen magnus uggla som är grejen? varför har ingen sagt något till mig! och sen idag såg jag det här

Hasselnöt säger: tror inte heller att hennes föräldrar bryr sig, men dina kanske har koll på dig 24/7.

Hasselnöt säger: och jag trodde det skulle vara värsta grejen på den där magnus uggla konserten, så jag tog mig mod och frågade dig vad det hela handlade om

Hasselnöt säger: förstår du hur sämst jag känner mig

Hasselnöt säger: tårarna spruttar

Hasselnöt säger: med två y

Hasselnöt säger: t

Josefine säger: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! Åh Linnéa jag dör!

Hasselnöt säger: men det är inte kul! :-Ojag är helt kränkt här

Josefine säger: HAHA, Linnéa, det här är skitkul:D ASG

Hasselnöt säger: du får inte berätta för någon:-O


Kommentarer
Postat av: Lenny 24/7

haha jävlar vilken dum tjej

2009-02-13 @ 11:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback