Ullared igår

Erica och jag var som små barn den sista timmen till Ullared igår. Vi var så förväntansfulla. Och vi shoppade hela dagen lång! Så jävla nice... herregud, jag vill dit igen! Ångrar några köp jag inte gjorde. Verkligen såhär så jag känner att "FAAAN, jag skulle ha köpt det", men det gjorde jag ju inte då.
Är ju massa outlet butiker runt om, och Erica gjorde värsta kapet på MQ outlet;en. En jacka som kostar 1700kr, fick hon fär 199kr! FEEEETT?
Gjorde av med lite pengar sådär... men värt var det! På vägen hem körde busschauffören på ett rådjur!

P.s. Förlåt Linnéa för dålig uppdatering!

Jag ska ha muntligt nationelltprov i Svenska B idag med, jag åker hellre till Ullared!


 Dags att klippa luggen också


Kommentarer
Postat av: Lenny 24/7

TACK! :D

Ang. Turkmamman så är jag själv ganska osäker nu.. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback