Att prata inför folk

Herregud vad jag suger när det gäller att prata inför folk. Blir alltid mega nervös! Varför? Jag som älskar att prata annars! Haha. Jaja, jag tror att nationella proven gick bra idag iallafall. Godkänd måste jag ju ha blivit åtminstonde!

Stan med Sofie och Linnéa efter skolan. Fixa julklapp till Sannibanani! Fixa även de sista julklapparna som jag inte fixade igår. Så nu är jag typ helt klar faktiskt! Känns riktigt skönt. Haha! Det roliga är att nu när jag är klar så känns det som om att jag kan köpa hur mycket som helst till mig själv! Spara pengarna kanske?

Fick önskemål om att jag skulle lägga upp en bild på ALLT jag köpte på Ullared.


 Haha jaa det där är typ allt! Eftersom hela Hello Kitty bagen är full
med julklappar så kan jag ju inte visa det! + att jag inte har orkat packa
upp allt jag köpte till mig! Men en klänning, nattlinne, trosor och en
liten plattång blev det iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback