And the bitch is back

I två veckor har jag varit ensam i lägenheten. Men idag kom odjuret tillbaka!
Helt plötsligt måste jag ha en orsak till varför tv:n inte ska stå bra! Helt plötsligt måste jag stå ut med Simpsons!
Helt plötsligt är inte sakerna där de ska vara!

De frågade mig i skolan idag om det inte var så att jag missuppfattat läget och min syster i själva verket var en hund, och det kanske var därför hon hade svårt att städa och sånna saker! Det var lite roligt. Det kanske är så det är?


Hittade en gammal bild på henne!
Ond ser hon ut...
Och hon har ju definitivt djuröron!

Min söta lillasyster det där alltså ;)


Kommentarer
Postat av: evelina

ja för så ser jag ju verkligen ut : c

2009-12-05 @ 08:10:57
Postat av: josefine

ufo? Nej Emo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback