Sommarträff

När jag kom hem från Göteborg igår var det inte talan om att sova inte...
- Nu går du upp och duschar, gör dig i ordning och sedan vilar ett litet tag, så kommer de snart!
Ja, det var dags för den "årliga sommarträffen" igår. Mamma och tre av hennes kompisar träffas en gång varje år, och i år var det hos oss. Dock blev dagen väldigt trevlig tycker jag. Lite kallt, men vi satt ute hela dagen, och avslutade med kubb. "barn"- vuxna. Då vi självklart vann... Hehe! Sedan somnade jag vid tio när vi satte oss och tittade på Wallander. Då hade jag ändå bara sovit typ 30 minuter på nära på 40 timmar så det var ändå bra av mig att hålla mig vaken så länge liksom. Haha....

IDAG SKA JAG TA DET LUGNT!


 Hehe, ja jag satt i jacka hela dagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback