Sista gången på länge

Träffade Lisa ikväll. Sista gången på väldigt länge som jag träffar henne. Vet inte om det har hänt någon gång i hela mitt liv att jag inte ska träffa Lisa på så väldigt länge?!  Hon åker till Barcelona på söndag morgon och ska vara där ett halvår. Dock ska jag åka till henne på höstlovet, men ändå. Är en jävla evighet till det liksom... Jag kommer sakna henne!
Jag och Evelina bakade iallafall till Lisa idag. OCH JA, jag hjälpte till med kladdkakan faktiskt!
        Vi kom fram till att det ser ut typ som att Lisa är borta! Död liksom... och att vi har bakat en kaka i hennes ära. Typ som om att vi har bakat in askan i kakan, och ska äta upp den. Dock är det liksom ett Hejdå bara. Inte ett farväl...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback