Partyhelg

Ja, det har varit en ganska trevlig helg tycker jag. Var hos Sofie i fredags. Umgicks med Linnea, Sofie och Sanna. Väldigt trevligt. Drog vidare till Score en sväng, gick och åt och så! Somnade vid halv sju gjorde vi också!!! Vi hade så mycket att prata om så det blev så!
Igår blev det utgång i Säffle. Förfest hos mig med Sanna & Elli... Sedan gick vi till Harrys, där det inte är 20 på lördagar? Hm! Haha, jag vet aldrig om det är det eller inte. Men det var ganska mycket folk där faktiskt ! Vi gick hem och hamnade på efterfest hemma hos mig själv kändes det som! Haha, fullt hus var det. Somnade vid halv fyra iallafall...

Så är ganska trött nu efter den här helgen! Påsarna under ögonen är INTE att leka med! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback