Lägenheten är våran

YES! vi fick nycklarna idag, så nu är lägenheten på John Erikssongatan 9b, Karlstad våran. Herregud vad det känns bra. Vi var på IKEA och mätte bord och sådana saker. Köpte kastruller, stekpanna, toaborste. Köpte glasburkar där vi ska ha pasta, mjöl, havregryn i. Vi köpte lådor att ha under sängen. På lagerhouse köpte vi lådor att ha i hallen, vi köpte smörknivar och vi köpte brödkorg. Allmänt viktiga saker ni vet?
        Imorgon ska vi till jysk och sådana ställen för att kika på sängkläder som matchar. Jag och Evelina ska tydligen ha samma. Som när vi var små och mamma köpte lika kläder till oss ungefär! Vi går bakåt, det gör vi! På onsdag blir det kanske Karlstad och IKEA igen. Vi får se vad vi hinner med! Det är väldigt spännande det här iallafall tycker jag.
        Jag trodde verkligen inte att jag skulle flytta hemifrån innan jag fyllt 20. Har verkligen haft panik över det! Men nu händer det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback