Karlstad here we come

Idag smäller det. Idag blir det flytt för hela slanten. Vi ska pendla mellan ikea och lägenheten hela tror vi. Eller pendla mellan lägenheten och andra affärer. Det blir spännande. Dock blir min första natt i lägenheten först imorrn eftersom min kära syster redan har paxat lägenheten första natten. Man borde inte få göra så! Efter alla inflyttningsfester och skit har vi bestämt att vi inte ska ha kompisar som sover över så mycket... eftersom lägenheten är till för att VI ska sova där! Inte för att vi ska köra bort varandra liksom. Men det ordnar sig...


 Såhär väckte min syster mig imorse, med en kamera framför ansiktet!


Kommentarer
Postat av: SiljeHelene [fotoSplash]

tack ;*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback