Harry Potter

Jag var och såg Harry Potter på bio idag - ÄNTLIGEN!
ja herre vad jag har väntat på att få se den filmen då. Haha. Inte så att jag har gått och väntat varje dag sedan senaste filmen kom eller så. Men jag har väntat sedan premiären. Så jag kan väl inte mäta mig med fansen kanske! Haha.
Men den var helt okej bra. Den var en Harry Potter film liksom. Precis som alla andra filmer. Men jag gillar dem...

Det roliga är att Harry Potter har typ funnits i 10 år liksom...
Tänk när jag blir gammal och ska förklara för mina barn vad jag läste när jag var "yngre"?
- Jo ni förstår att jag läste alla 7 Harry Potter böckerna, det handlar om en trollkarl... Sedan gillade jag Twilight serien också, om en vampyr och om varulvar och så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback