God morgon!

Första natten i lägenheten har varit sådär alltså! Det gick utmärkt att somna igårkväll, och jag tror minsann att jag somnade redan vid elva eller något! haha.. trött! Dock vaknade jag ganska många gånger. En gång av att Evelina snarkade som en jävla gris! Jag fick nästan panik på henne och ville seriöst sätta i ett par öronproppar. SNAAAARK! Jag slog något i golvet och hon vände på sig, så det gav sig ganska snabbt.

Nu har jag iallafall diskat här på morgonen, städat lite, jag har gjort mig i ordning och nu sitter jag ute i köket och äter frukost. Har hunnit med att titta lite på nikelodeon också... Ja, jag är inte så vuxen som det låter!


 Smörgås och grönt te! Hehe...


Kommentarer
Postat av: Amanda

Isch, snarkningar. Jag blir galen så fort jag försöker sova och folk inte håller tyst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback