Första besöket

Sanna har varit här i eftermiddag. Vi hade egentligen planerat vad vi skulle göra idag, men istället gick vi ut och gick ett bra tag. Vi skulle kolla runt lite, se var saker finns och så. Men mest kändes det som om att vi gick runt och testade varenda lekpark vi kunde hitta. Den med bilen vinner nog. Vi fick båda plats i framsätet och den var riktigt skön att sitta i. Dock gillar jag att gunga också, och det fanns inga gungor där. Haha... Lekplatsen vid Herrhagsskolan ser väldigt rolig ut också, men där var det massor av killar som spelade fotboll, så vi ville inte leka där idag...

Nu ska jag snart gå och köpa mig Ben & Jerrys,
JA MAMMA, GLASSEN VI KÖPTE IDAG DUGER INTE! Inte en söndagskväll...
Och kvällsmat ska jag äta också! Bara så att du vet. Ingen glass före maten!


Puss puss och god natt mamma och pappa!
Vi älskar er :D


Kommentarer
Postat av: sanna

hahah de var trevligt att leka i lekparker, hahaha bilen är vår nya vän :D

2009-08-30 @ 22:22:56
Postat av: Morsing

Roligt att flytta hemifrån! Framförallt med en kompis också :).



sv: jo, Tradera är jättebra! Framförallt om man kan åka på tider när inte så många andra kan, för det är då man lyckas komma över de där riktigt billiga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback