Fördelen med att gå gymnasiet 4 år

Hehe jaa som vi alla vet är jag inne på mitt fjärde år på gymnasiet. Och jag lovar, detta är det sista. Jag bytte ju från natur till media efter ett år så det är därför.
Men fördelen med detta är att jag har det ganska slappt emellanåt. Typ som i år, då blir det väldigt slappt för mig eftersom två "pluggämnen" försvinner. Historia ( som min kära klass sitter och har just nu ), och sedan naturkunskap.

Min mentor tycker nog att det är bra att jag inte har så många teoretiska ämnen eftersom han igår sa till mig
"Eftersom du är en av dem som pratar lite mer så blir det ju lite jobbigare iår med de teoretiska ämnena...Då kan det ju vara svårt att vara tyst!"

Jag vet att han gillar mig egentligen. Och jag tror att han innerstinne vet att jag inte pratar så mycket också. . .han behöver bara någon att skylla på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback