måndagsmorgonar ni vet...

Måndag och skola idag. Jag hade sovmorgon, och skulle få sova 1½ timme längre. Men när klockan var lite över sex så dundrade pappa in i rummet och började rota runt. Asarg blev jag, men försökte att hålla lugnet och frågade "vad gör du?", han svarade inte när jag frågade och då ville jag bara gråta "Du kan ju inte dundra in i rummet när jag ligger och sover fattar du väl"
         Jag skiter fullständigt i att det var min trasiga dator och laddaren han skulle ha. För man kan fortfarande smyga! Eller så kunde han ha bett mig om det igårkväll eller något. Väntat till i eftermiddag och tagit det imorgon. Man väcker inte någon på ett sådant brutalt sätt. Han öppnade inte ens dörren försiktigt! Jobbigt var det.

Var i skolan typ 2 timmar idag. Jobbade lite på projektarbetet, hämtade EN bok som vi ska ha. Sedan åkte hem. Värd dag eller? Nej kunde lika gärna ha varit hemma känns det som.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback