drömtydning

Jag skulle seriöst vilja prata med någon som kan tyda drömmar! Det är ingen sådan som läser min blogg? Snälla?
Haha, jag drömmer så knasiga drömmar nu för tiden så det är inte klokt. Jag har tagit upp det här förut, typ som när jag och Erica simmade.

Inatt drömde jag att vi satt ett gäng på torget i Säffle. Helt plötsligt gick jag iväg till ett marknadsstånd och skulle köpa något. Jag fick syn på något som hette "vampyrkakor" så det köpte jag. När jag hade betalad så viskade hon som stod där att det var speciella kakor... det var någon slags drog som gjorde att man skrattade asmycket. Dessutom så gjorde den så att folk under 14 kom och bet i naveln på den som hade ätit av kakan. Askonstig dröm!

Dessutom drömde jag att min mamma var en flowerpower grej som skulle hämta mig hos Lisa. Bilen var liksom målad av blommor och sådana saker och helt knasigt  var det. När jag kom in i bilen så var det fullt av rökelse och mamma satt och rökte på... Jag blev hög av bara lukten där inne i bilen ! Sedan satt vi och sjöng och diggade i takt med någon retro musik !
 
Jag kollade lite drömtydning på internet såhär och sökte på vad det kunde betyda om man drömmer om droger. Såhär stod det på horoskop.nu :
In general they relate to whatever you associate with the particular drug. For instance aspirin would connect with your attempts to deal with pain; hallucinogens to the meeting with unconscious material, or the attempt to avoid reality. Drugs usually change the way you feel, so the drug in the dream may be indicating this change of feeling. Of course, some drugs may be associated with illness, so you must see if you have this association with the dream drug.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback