Allt går sönder.

Just nu är det ingen bra tid för min elektronik känner jag. Hehe... Knapparna på min mobil är trasiga, min dator gick sönder i torsdags, och i lördags när jag kom hem så kokade min kamera typ. Den luktade bränt och var rödhet, och den låg liksom bara i väskan. Så nu är den också sönder... Grattis till mig! Väntar bara på att något annat ska gå sönder också. Jobbigt läge måste jag säga. Datorn ska väl förhoppningsvis gå att laga, mobilen ska jag lämna in med, men kameran är det nog kört med tror jag. Fast jag har ju haft den ett tag nu med iofs. Nytt blir väl antar jag...Inte bra!

Jag har iallafall målat en cykel idag. Jag ska ha med den när jag flyttar till Karlstad nästa helg. Så alla kommer se att det är min cykel liksom...


 Förvånade över färgen va ? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback