Vem kör bäst? Mamma vs. Pappa

Det är ett litet krig här hemma just nu. Jag har börjat intensivläsa körkortsteori och går ner till mamma och pappa ibland och fråga om lite saker, eller så glänser jag med saker som de inte kan. Folk över 40 borde verkligen få göra ett omkörkort, de kan inget alls ju. Herregud. Det roligaste är iaf att mamma och pappa tjaffsar utan dess like. Det är inte mig de tjaffsar med, det är varandra, och det de bråkar om är vem som är bäst bilförare. Enligt mamma är pappa en trafikfara och hon själv är den bästa som finns. Hon har allt en bilförare ska ha - Trafikvett, bra omdömme, förståelse och blablabla. Enligt pappa så är han en av världens bästa bilförare s

Mitt i allt detta tjaffs så contrade pappa med en egen liten undersökning, nämligen att de som inte stannar vid övergångsställen det är minsan kvinnor i 20-40års åldern. Detta påstår han då att han har undersökt när han har varit ute och kört bil. Medan mamma tycker att kvinnor är de som kör bäst... Haha, jag skrattar ihjäl mig när jag hör deras tjaffs alltså.

Jag och syrran som håller på med tjaffset om vem som är mest mogen... Kanske pappa och mamma borde vara med i det tjaffset också?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback