Värdelös dag i skolan

Det var en ganska värdelös dag i skolan idag. Första lektionen var typ inställd, för läraren var hemma för vård av barn. Och det hade vi liksom hela förmiddagen, dock jobbade vi klart med det vi behövde ändå så vi är nöjda och glada. Helt plötsligt kommer det upp en liten ruta på dataskärmen som säger

"Hejsan vänner! Sitter online på skolans dato så hjälpen är närmare än ni tror/ Håkan P.S 12:e budordet, "Du skall icke slösurfa på lektionstid" "

Det var lite roligt tycker jag. Liksom där sitter han hemma på en dator eller något och skickar ett meddelande på våra skärmar. Jag dog typ av skratt när jag läste det. Lite senare när jag och Madde höll på att krångla med Flash och det hade avslutats flera gånger utan anledning och vi hade glömt att sprara så kom det upp ett nytt meddelande där det stod

"Trevligt att se att någon kör Flash i alla fall. Jag finns på msn eller skype, eller så kan jag hjälpa till "dirkekt" om ni behöver hjälp! Spara OFTA ;) Håkan"
.

 Haha det var ganska kul det också! Han är allt roligt våran lärare må jag säga. Dock kändes ändå lektionen onödig! Haha, men vi åkte in till stan sen när vi var klara. Så åt vi i solen och hade trevligt i ett par timmar. Sedan var det typ halv arbetsmiljö där vi inte gjort något typ, information om projektarbete, engelska där vi hade redovisat, och sedan mediakommunikation där vi hade redovisat så vi slutade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback