Titta åt andra hållet

Jag brukar  vanligtvis inte reagera på när det är stökigt. Och oftast så märker folk väldigt väl när det har städats i mitt rum. Lisa brukar ibland komma och säga:
- Åh har du städat? Eller ja... din mamma!
Kul Lisa, verkligen skitkul!:P haha. Ja, jag är inge vidare på att städa alltså. Jag kan inte städa, jag kan inte laga mat, jag kan inte tvätta och jag kan inte stryka! Herrejösses! Jag har en bit kvar här innan jag klarar mig helt själv.  Men iallafall så skulle jag göra ett scrap booking kort och var tvungen att springa fram och tillbaka i rummet för att hämta saker. Efter ett tag var jag nästan svettig av att behöva koppa över saker överallt. Så jag tog mig tid och tittade lite på rummet! Fan va med saker det va överallt. Jag funderar starkt på att städa alltså... Samtidigt sa mamma faktsitk att hon skulle vårstäda mitt rum på lördag! Då ska jag vara hos Sanni! Haha.

Nu menar jag inte att det är ofrächt i mitt rum på något sätt. Det dammsugs en gång i veckan, och golvet skuras och det dammas så det är inte så. Men lite mycket saker bara...


 Bara att hämta en tidning längst nere i hörnet är en utmaning!

Kommentarer
Postat av: mercibeaucoup

haha, jo det är en rosett. den är från net-a-porter!

Postat av: Joakim

sv: ja, vore kul :) du borde förresten städa lite, fy!

2009-04-22 @ 19:41:48
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: Viks

Oj vilekt rosa rum! :P

Vilka kläder skulle du hellst sätta på dig? Kolla in och välj och svara med din åsikt i mitt inlägg här --> http://sweetkaylee.blogg.se

2009-04-23 @ 03:39:03
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback