Så kör vi igen

Jaa, första körlektionen börjar 08.30 ( om en halvtimme!!!) andra lektionen för idag är 11.00 Herregud, jag är mer nervös nu än vad jag  var innan jag började. Haha. Och jag måste väl erkänna att det är inte så jävla kul att köra så mycket heller. En gång om dagen är kul, två gånger blir lite tjatigt. Jag menar åka runt i en bil i två timmar här i Säffle. Och åka på samma väg hela tiden. Igår snurrade vi runt uppe vid trafikljusen i en timme. Jag menar det är typ tre trafikljus - i en timme! Haha.
Jaja, dock är det väl bra att det är olika saker varje lektion! Landsvägskörning snart? Hoppas det!
Slutar dock elva idag om jag vill också... Det är ju iofs bra! haha... Men jag ska väl göra lite på datorn innan jag går hem antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback