Riskettan

Jaha och hur har det gått idag då Josefine?
Jodå helt okej bortsett från att jag höll på att köra över en gubbe. Och att jag höll på att bli påkörd av en bil.. eller okej, jag höll på att köra på bilen. Nejdå, men det låter värre än vad det är! Resten går bra, de där är bara små missar typ! haha... Eller alltså... Jag är nybörjare jag får göra sånna missar!
Teorin går desto bättre. Jag har klarat 4/5 prickar nu. Haha... Och för er som inte vet så finns det fem olika sorters test som man ska klara på datorn. När man har klarat ett test två gånger får man en grön prick liksom. Så jag har klarat 4 av testen. Bara det sista kvar så ska jag vara redo för teoriprov är det väl meningen tror jag. Eller ja, jag har väl lektionerna kvar också, men jag menar jag har ju klarat testen så jag kan det ju. Känns bra. Dock har jag hört att det sista testet är det svåraste att klara. Men men får väl se hur snabbt jag klarar det. Eller ska jag säga segt? Hm! Gött iaf att ligga så bra till ändå. Det sista testet ska vara klart på onsdag nästa vecka så ja...

Har klarat av Riskettan idag iaf! (Y) Hurra för det.

Kommentarer
Postat av: Emma

Kikade in här jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback