Piknik och bio

Lisa kom hit förut och sa att vi skulle åka ut till Duse och titta på vattnet. Jaha, titta på vattnet tänkte jag... det gör jag bäst med en kaka i handen! Så jag packade ihop lite fika till oss. Det blev tårta, påskkakor och vanilj latte (ohja, fint ska de va). Sedan packade vi ner alltsammans i en piknik korg tillsammans med två filtar och åkte iväg. Det var riktigt  varmt och härligt ute på Duse och jag längtade massor till sommaren då man kan bada där. Vi konstaterade att vattnet är väldigt lågt iaf. haha...
Sen åkte vi hem och tittade på något program med mamma! Haha... och sen gick vi faktiskt på bio i lilla Säffle. Konstigt nog är det billigare här i stan, och dessutom är stolarna mycket skönare här än vad de är i Karlstad. Vi tittade på I taket lyser stjärnorna. Bästa filmen, och okej det är andra gången jag ser den på bio. Men ibland kan jag inte hejda mig utan jag måste se samma film flera gånger innan den ens har kommit på dvd. Sån är jag...

Nu är jag helt slut och har börjat nysa som en galning igen. Bara ikväll har jag nog nyst bortåt 30 ggr skulle jag tro. Haha, det är lite lätt alltså! Fast jag har hört att det ska vara bra, då flyger alla baciller ut! Undra var de sätter sig här i rummet bara? Såg ni på Berg flyttar in i fredags? hon var hos Körberg och han hade flera lådor med piller osv... Sån kommer jag bli när jag blir stor. Jag är redan på god väg i och med att jag knappt går någonstanns utan ipren, nässpray, allergitabletter, allerginässpray och magtabletter! Heja mig... Jag måste skärpa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback