Pengar pengar pengar.

Det är så tragiskt det här med att det är så många som blir varslade nu tycker jag. Okej att det har varit så väldigt länge nu, men ändå. Det är tragiskt. Tänk de som bor i villa, har familj, hund, två bilar - Ja tänk om någon av mina föräldrar skulle bli av med sitt jobb! Det skulle gå rakt åt helvete för oss. Nej kanske inte riktigt, men det skulle bli väldigt jobbigt. Än så länge har de jobbet kvar, och för mamma är det väl ingen vidare fara heller, men för pappa! Hemsk tanke om han skulle bli varslad!

Just nu behöver jag väldigt mycket pengar, för jag vill göra allt! ALLT! Herregud var ska jag få alla pengar ifrån ens? Jag ligger back nästan. Jag har hotell att betala i Stockholm! Jag ska kunna shoppa lite där också, okej kanske inte en sak att prioritera. Jag lägger pengar på att gå ut! Och det är fan inte gratis. Och just nu vågar jag inte be mamma och pappa om så mycket pengar heller med tanke på vad de lägger ut för mitt körkort. Det är inte heller gratis!
Jag fyller år... och tre veckor och två dagar! Då önskar jag mig pengar haha... Och killarna i knäckebrödsdansen (GLÖM INTE DET) !!!!! hahah!


 Haha den här bilden får ni se bara för att jag ser så töntig ut på den (Y)

Kommentarer
Postat av: hanna

jaa, usch tyvärr så är det ju sant :/

Postat av: micki

SV: Ja, den är jättegullig. Finns i fler färger om jag inte minns fel.

2009-04-21 @ 19:30:07
URL: http://mickicasas.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hibhi, okej! Tack så jättemycket för tipset! :)

2009-04-21 @ 20:59:46
URL: http://amandaahh.blogg.se/
Postat av: Anonym

de går på min skola, knäckebröden xD

2009-04-27 @ 21:09:09
URL: http://byebyegodissug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback