Påskafton

Haha har jag sagt hur mycket jag tycker om Lisa? Imorse när jag vaknade så kom pappa med ett påskbrev till mig. Jaha tänkte jag, nu har de börjat rita påskbrev och det är allt jag får... Men det var från Lisa. Och på baksidan så fanns det en karta med ett kryss på. Yey, en skattkarta!!! Sedan fick jag följa massa lappar runt i huset för att komma till nästa lapp osv. tillslut kom jag ner till badkaret där jag hittade ett påskägg. Jag blev överlycklig... Detta hade Lisa tydligen ordnat med i torsdag innan hon hämtade mig på stationen. Haha! Mamma hade blivit helt chockad när lisa började springa omkring i huset och gömma lappar för mig. Speciellt när hon dessutom var inne i mammas och pappas barskåp och rotade lite. Du är bäst du Lisa!

Sedan hade mamma och pappa gömt ett påskägg ute också. Och jag känner mig så barnslig. Min syster ville inte ha något påskägg iår eller ja hon ville inte ha godis i det iaf, men jag ville. Så evelina fick tuggummi tror jag? Haha, men jag fick godis...Och jag är ändå två och ett halvt åt äldre än henne! Men vadå, man vill väl ha påskägg eller?



 
 Detta fick jag då av Lisa ! :) TACK SÅ JÄTTEMYCKET!!!!


detta fick jag av mammis o pappis

Kommentarer
Postat av: evelina

jag ville visst ha påskägg! jag ville bara inte ha godis i de

2009-04-11 @ 11:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback