Mitt soundtrack

Timbuktus - Det löser sig, Det är mitt livs soundtrack! Eller ja det ska bli det iaf. Haha. Jag känner mig på något sätt posivit negativ idag. Den senaste veckan har jag:
- Fixat sommarjobb, inte det jag vill ha - men vadå pengar är pengar!
- Håller på att fixa körkort!
- Blivit mycket bättre från min förkylning.
- Varit så otroligt pigg!
Det är väll positivt?
Men samtidigt finns det något som inte känns bra, och jag vet inte vad det är. Det är så lustigt. Allt känns liksom så bra, men så kommer den där känslan om att det inte är bra! Men vad det än är så "Det ordnar sig, det gör det alltid. Det löser sig..."



 
Har ni också ert livs soundtrack? ;D

Kommentarer
Postat av: Jennifer

eeeeeeeeeh, Darin :| Nej tack. HAHA :D Men Hoppsan var ju lite roligt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback