Halkbana

Jaha idag är dagen jag har varit nervös över i hela mitt liv känns det som - Jag ska göra halkbana!
Usch, jag har verkligen inte längtat till att göra den, och jag vet inte ens varför det är så, för jag har liksom aldrig hört någon som misslyckats på halkbanan. Sedan satt jag och googlade lite igår på halkbana, och det verkar inte som om att någon har dött heller. Så det är väl bra.
Fast det jag tror att jag är mest nervös över är ändå att åka dit, för om jag inte har hört helt galet så ska vi åka i samma bil liksom, men att vi ska köra lite var! Herregud vad pinsamt, och jobbigt. Ja jobbigt är det! Riktigt, riktigt jobbigt. Undra om man kan totalvägra? Då kanske de sätter mig på bussen så får jag ta mig dit bäst jag vill alldeles själv.

Jaja, nervöst och jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack :)



Gud vad fina ögon du har! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback