Dålig dag

Sanna hade en dålig dag idag. En "dålig torsdag" som hon ofta har. Idag var min torsdag dålig med, jag har haft ont i magen hela dagen, har haft ont i huvudet också. En sådandär bultande huvudvärk som inte ger sig vilka tabeltter man än tar. Fett jobbigt. Under idrotten trodde jag att jag skulle svimma men klarade mig - hehe jag klarade mig ända till bussen där jag somnade på stört! Sov ända till Säffle nästan, vaknade några ggr svarade på något sms och somnade om med en gång.
Det är lite lustigt, för jag och Madde sov ändå på bussen till skolan idag också. Det brukar vi inte göra. Jag menar jag sov ju en timme extra på det sättet. Menmen, det är väl något fel antar jag. Det är det ju alltid.

Jaja that´s life. imorrn är det fredag igen... Göööööööööööött!



 Hittade den här bilden på google förut frästen när jag skulle googla på en film!
Att jag var så billig visste jag inte. Fast det verkar vara extra pris "just nu"
Så om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt...
Där satt den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback