Bilkörningen

Ja, mamma och jag var ute och körde i över en timme idag. Haha... Här tänker vi på miljön! Åker runt, runt, runt i lilla Säffle liksom...:P haha. Men iaf så ville mamma att vi skulle öva på att parkera. Så vi åkte upp till sjukshuset där det stod några få bilar liksom. Skulle jag visa mamma att jag kunde backparkera, och så sa jag det att det är typ Ecodriving att backparkera så att det var det jag skulle öva på. Jag ställde bilen så som min körlärare har sagt att jag ska ställa den, och så skulle jag börja parkera när mamma plötsligt skriker till:
- Du ska väl inte parkera mellan de där bilarna!!!!?
- Jo! :D säger jag jätteglad.
- Nej Josefine, det gör du inte...
- Men mamma , jag vet hur man gör!
- Jag klarar det inte! skriker mamma.

Och jag får besviket åka därifrån utan att parkera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback